Het zou natuurlijk spijtig zijn als je je bestelling wilt annuleren, maar we staan klaar om je daarbij te helpen. Misschien wil je tussentijds de bestelling wijzigen?
Hieronder leggen we de stappen uit die je kunt volgen om je bestelling te annuleren of te wijzigen:
1. Melden wijziging/annulering bij Azalp
Je kunt een wijziging of annulering alleen schriftelijk doorgeven door een e-mail te sturen naar [email protected].
Geef daarbij je bestelnummer door en, als je al betaald hebt, het IBAN-nummer waarop het bedrag kan worden teruggestort.
2. Verwerking wijziging/annulering door Azalp
Zodra we je verzoek tot annulering hebben ontvangen, gaat onze klantendienst voor je aan de slag. Let wel, als een bestelling al gepland is voor transport, kan deze helaas niet meer geannuleerd worden. Mocht de levering toch niet gewenst zijn, dan wordt de annulering gezien als retour [link naar pagina retouren] en kunnen er retourkosten in rekening worden gebracht. Let op: eventuele wijzigingen in je bestelling kunnen de levertijd beïnvloeden.
3. Creditering door Azalp
Na goedkeuring wordt je verzoek doorgestuurd naar de boekhouding. Daar wordt de annulering of wijziging verwerkt. Als je de geannuleerde bestelling al hebt betaald, storten we het orderbedrag zo snel mogelijk terug. Het bedrag zal uiterlijk binnen de wettelijke termijn van 14 dagen na het aangeven van de annulering teruggestort worden.
Maatwerk producten, zoals blokhutten, buitenverblijven, sauna's, glazen schuifwanden etc., worden met grote zorg en speciaal volgens jouw verzoek geproduceerd en/of besteld. Daarom zijn deze uitgesloten van het herroepingsrecht.
Maatwerk orders kunnen echter wel kosteloos geannuleerd worden, zolang er nog geen betaling heeft plaatsgevonden.
In overleg kunnen sommige maatwerkproducten wel geannuleerd of gewijzigd worden. Hiervoor kunnen kosten in rekening worden gebracht. Neem voor meer informatie contact op met onze klantendienst.
Op deze pagina vind je alles terug inzake het retourneren van je product of je order.