Dat kan. Wij zijn helaas niet perfect. Maar wij proberen dat graag samen met u op te lossen. Zoals ieder ander bedrijf, ontkomen wij als Azalp er ook niet aan dat er klachten op het internet verschijnen. Wij begrijpen dat deze reviews het aankoopgedrag van u als consument kan beïnvloeden. Daarom willen wij u graag informeren over de huidige gang van zaken en de manier waarop Azalp werkt, zodat u weet dat u in Azalp een betrouwbare partner heeft.
Op het internet bestaan inmiddels honderden reviewwebsites. Om het overzichtelijk te houden voor zowel u als voor ons heeft Azalp ervoor gekozen zich te richten op Trustpilot en Google Reviews. We hebben hier bewust voor gekozen omdat dit toonaangevende reviewplatforms zijn
We weten bij Azalp uit velen jaren ervaring dat de klachten erg uiteen kunnen lopen. Daar waar we altijd een adequate oplossing zoeken vergt de ene klacht meer tijd dan de andere. Toch nemen we bij Azalp iedere klacht zeer serieus en probeert onze afdeling dit zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen .
Wij proberen altijd om mee te denken vanuit het oogpunt van de klant en daar is onze klantenservice dan ook op ingericht. Echter, wij merken ook dat het voorkomt dat ons niet eens de kans wordt gegeven om een klacht naar behoren op te lossen. Klachten oplossen doe je samen en zolang ons die kans wordt gegund, dan zullen wij er alles aan doen om u een oplossing aan te bieden.
Het komt soms voor dat de oplossing buiten onze macht ligt, bijvoorbeeld door drukte in het verkeer waardoor de levering vertraagd is. En hoewel wij dat niet in de hand hebben, proberen we zelfs in dergelijke gevallen u te begeleiden. U bestelt immers bij Azalp. U kunt ervan op aan dat wij u als klant altijd serieus nemen.
We streven ernaar onze levertijden altijd te behalen, zo niet dan proberen wij u als consument pro-actief op de hoogte te stellen. Dat lukt helaas niet altijd omdat ook wij niet altijd tijdig de benodigde antwoorden krijgen van toeleveranciers en/of vervoerders. Maar dat betekent niet dat onze klantenservice niet zeer actief voor u aan het werk is om toch deze antwoorden te verkrijgen.
Het is altijd vervelend om vast te stellen dat we een bepaalde levertijd niet kunnen halen. Niet alleen voor u als consument, ook voor ons, want ook wij werken nauw samen met te behalen targets. Echter doordat ons assortiment merendeels uit grote pakketten bestaat (blokhutten, sauna’s, zwembaden, metalen bergingen etc.) is dit niet te vergelijken met een klein pakket dat via de post opgestuurd kan worden.
U zult begrijpen dat het afleveren van goederen met een 15 meter lange vrachtwagen meer complicaties met zich meebrengt dan een pakketje met de pakketdienst. Maar ons streven is om zo goed mogelijk te helpen, uiteindelijk bestelt u bij Azalp en moeten wij zorgdragen voor een goede en betrouwbare afwikkeling.
Heeft u momenteel een klacht over Azalp? Dit vinden wij erg vervelend.
Hoewel onze organisatie geheel is ingericht om uw bestelling zo correct mogelijk uit te voeren, kan het voorkomen dat u als klant niet tevreden bent. Wij verzoeken u dan contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer. Neem daarbij wel de gebruikelijke omgangsvormen in acht. Als u schriftelijk een klacht wilt indienen, kan dat via de onderstaande adressen. Op een schriftelijke klacht wordt binnen 14 dagen inhoudelijk gereageerd.
- Per email: [email protected]
- Per telefoon: 076-8080124 (van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 t/m 18:00.)
- Per fax: 024-89 014 62
- Per brief op dit adres: Azalp Voordeelshops, Oosterhoutseweg 77, 4816 KC Breda
De Europese Commissie biedt een platform voor online geschillenbeslechting aan, die u hier kunt vinden http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Consumenten hebben de mogelijkheid om dit platform te gebruiken voor de beslechting van geschillen.